Reklamation

Har du fått en defekt vara? Fyll i formuläret så återkommer vi så fort vi kan! Glöm inte att bifoga ett foto som tydligt visar varans brister.

Notera att du behöver var inloggad för att se en lista över tidigare beställningar. Om du har ett konto vänligen logga in för att förenkla processen. Om du saknar ett konto, vänligen fyll i ordernumret manuellt under Beskrivning.

Kontakta kundservice

E-post *

Ärende *

Beskrivning *



Foto
Bild på varan som tydligt visar defekten

Vanliga frågor
Du har som kund rätt enligt lag att ångra ditt köp inom 14 dagar från att du tog emot varan. För att ånga ett köp börja med att göra en Returanmälan. Skicka inga varor innan din retur har godkänts. Vi arbetar hårt med hållbar e-handel och en viktig del är att minska på antalet returer. Vi ber dig som kund att kontrollera din beställning en extra gång. Av samma anledning har vi valt att inte erbjuda kostnadsfria returer utan det är du som kund som står för returkostnaden.
Om produkten du beställt är defekt anmäler du skadan genom att fylla i formuläret för reklamation. Vi återkommer med mer information om hur du returnerar varan och detaljer för återbetalning.
Varukorg
Rulla till toppen